hallååååå

Publicerad 2015-04-04 16:07:21 i Efter USA,

Nämen hallå vad längesen det var jag skrev här! Jag har ärligt talat ett ganska så tråkigt liv just nu, skola, äta, sova, skola, äta, sova basically. Den enda liiiilla connectionen jag har med USA atm (förutom kontakt med vänner och värdfamilj), är att jag är mentor till nio elever som ska åka iväg på sina utbytesår i höst! Jag får prata om mina erfarenheter, dela med mig av tips och sånt mysigt, vilket är väldigt trevligt eftersom min familj och mina vänner här hemma i Sverige är ganska trötta på att höra samma historier om och om igen (hehe). Men men. Det är fortfarande svårt att inte tänka på mitt år varje dag. 
 
Jag hade planerat att åka till USA i sommar, men det blir nog tyvärr inget av det. Som en numera arbetslös gymnasieelev staplar jag mig fram med hjälp av studiemedlet, ynka 1050 kr i månaden. Då blir det svårt att åka till USA. Istället blir det jobb, jobb, Emmaboda och jobb. Men usch vad jag önskar att mitt utbytesår hade räknats här i Sverige. Jag vill ju också ta studenten i sommar!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela