fyra månader senare

Publicerad 2014-10-20 10:30:57 i Efter USA,

Ojojoj, lyckades på något sätt glömma bort bloggen ett tag. Men nu är jag här igen. Jag ville mest bara informera om att jag ÄNTLIGEN har köpt en biljett tillbaka till Las Vegas! Jag åker den 17 december och åker därifrån den 27e. Tyvärr kunde jag inte stanna längre, men det ska bli så himla skönt att komma tillbaka och träffa alla igen.

Jag har väldigt många andra resor på gång också. Nu på söndag åker jag och fyra av mina vänner till Berlin och spenderar större delen av höstlovet där. Sen blir det då Las Vegas över jul. Sen blir det troooooligen London över nyår, vi får se om jag har råd. Och sen blir det Prag till våren. Jag har massa andra ställen jag också skulle vilja åka till, men vi får se vad som händer.

Usch, vad jag saknar USA.

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela