31 maj 2014

Publicerad 2014-05-31 09:43:00 i Efter USA,

Ah shit alltså. Snart ett år sen jag kom hem. Om tio dagar, den 10 juni är det. Och i sommar, den 24 juli är det två år sen jag åkte. TVÅ?! Shit.

Igår när jag och pappa var på ett shoppingcenter, så fick jag en sån himla déjá vu från Las Vegas, vilket är sjukt weird eftersom inget av shoppingcenterna jag var på i Vegas liknar detta här. Och jag mådde typ psykiskt dåligt för jag saknar det så mycket. Nu måste jag fan skaffa ett jobb och ta mig dit. Shit vad jag vill dit igen.

Ojojoj, big news as well! Jag fick mitt körkort i tisdags!!!!!! Vilket var så überfett alltså. Jag har kört varenda dag sen dess och skjutsar och hämtar folk hit och dit. Men det är så sjukt nice att jag äntligen har det! Så grattis till mig!

Dock har inget speciellt hänt på EF-fronten. Snart börjar väl eleverna som vill åka nästa år (2015/16) att anmäla sig så förhoppningsvis blir det en massa intervjuer snart igen.

TAGGA SOMMARLOV OM... 2 VECKOR!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela