Helt sjukt!

Publicerad 2014-05-17 11:17:13 i Efter USA,

Tänk så fort tiden har gått. Jag har snart varit hemma i ett år. ETT HELT ÅR. Sen i sommar så kommer det ha gått två år sen jag åkte iväg till USA. Riktigt sjukt alltså. För några dagar sen kollade jag igenom min yearbook från PVHS, och det är sjukt hur mycket jag saknar allt och alla. Så jag måste se till att skaffa ett jobb så att jag kan ta mig dit. Men då blir det troligen inte förrän till vintern. Äh, vi får se. Annars åker jag bara sommaren 2015. Tills dess måste jag ju ha samlat ihop tillräckligt mycket pengar. 
 
Åh vilka fina minnen!
 

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela