jevlar vad tiden går

Publicerad 2014-03-14 12:03:46 i Efter USA,

Hej! Shit, har inte skrivit här på ungefär två månader. Men hallå, jag gick nyss igenom min blogg lite och hittade ett inlägg som jag skrev för nästan ett helt år sen! Så sjukt hur fort tiden går. Jag har snart varit hemma i ett helt år. 
 
Detta inlägget skrev jag den 15 mars 2013, och idag är det den 14 mars 2014. 364 dagar sen. What
 
 
Och såhär såg jag ut:
 
 
Blond och glad haha. Nu när jag är brunett igen saknar jag att vara blond så himla mycket. Vi får se om jag blir blond snart igen. Blondes have more fun ;)
 

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela