sundayfunday

Publicerad 2014-06-27 18:28:42 i Efter USA,

Så på söndag ska jag äntligen få träffa en av mina bästa kompisar igen! Irene från Spanien som jag träffade i Vegas! Jag är gaaanska så säker på att jag har pratat om henne i bloggen innan, och även postat bilder. Men ja, gud. Jag ska ner till Madrid 6:55 på morgonen på söndag och är så himla taggad på att träffa henne igen! Det är ju mer än ett år sen senast liksom. Heeeeeelt jävla sjukt. Jag ska vara där nere i två veckor, och den andra veckan kommer även Kata från Finland ner! Åhhh ska bli så himla skönt att träffa dem igen. Och jag har ju knappt pratat engelska nu heller på typ ett år. Jag tentade av engelska 5 första terminen så har knappt pratat engelska, bara när jag har skypat (typ 10 ggr totalt). Whaaaaat ska bli så himla trevligt.

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-29 21:36:10

So happy to see you!!!! I even understod all;) see you soon girl

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela