Inget nytt alls

Publicerad 2014-04-11 19:17:44 i Efter USA,

Det är inte så mycket som händer på EF-fronten. Jag går mest i skolan, pluggar och övningskör. Det är mitt liv just nu. Förhoppningsvis blir det dock körkort innan sommaren så det är riktigt trevligt. Och herreguuuuuud vad jag kommer köra överallt. Nova, Malmö, kompisar, drive-thrus och shit. Det kommer bli riktigt kul och jag är sååååå taggad.

På Lördag är det prom på min skola i USA. Saknar det såååå mycket. Speciellt prom var så himla kul. Jag minns prom så himla tydligt. Det var verkligen en av de bästa dagarna i hela mitt liv so far.

Idag ska jag hem till en kompis och fira hennes eftersom hon har fyllt 18. Det är så himla nice att alla fyller 18 och att man kan börja gå ut mer. Det är verkligen en av de bästa grejorna med Sverige, åldersgränsen.

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela