EF homecoming och ragga kunder

Publicerad 2013-09-03 08:51:00 i Efter USA,

Nya grejor på EF-fronten! Den 14 och 15 september ska jag åka in till Malmö och hjälpa till på EF-bussen när de är där. På lördagen ska den vara på Lilla Torg tror jag och på söndagen utanför Emporia så kom dit och fråga frågor! Vi kommer bjuda på chips och spela spel och svara på frågor.
 
Sen den 20 september åker jag upp till Stockholm för en EF-reunion/homecoming den 21a. Det ska bli så himla kul att träffa alla som var i Vegas och de jag träffade på campet igen! Är riktigt taggad! 
 
Min engelskalärare vill också att jag ska hålla en redovisning om mitt år. Så jag ska visa bilder och beräta lite vad jag gjorde framför hela klassen. Har lite panik eftersom jag hatar att stå inför klassen och mitt face blir tomatrött men det går säkert bra. Man ska väl face your fears eller?
 

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela