i love you more

Publicerad 2013-10-13 21:17:33 i Efter USA,

jag saknar palo verde high school. jag saknar min fina värdsyster jena, jag saknar mitt rum, jag saknar att gå upp 6:44 och bli hämtad av katas värdpappa och åka till skolan, jag saknar att ha engelska med alla knarkare, jag saknar att ha algebra med alla freshmen, jag saknar att ha biologi med min brasilianare, jag saknar att ha us history med min mina vän micko, jag saknar att ha lunch med alla mina fina vänner, jag saknar att käka kinesmat för $2.25 och dricka gatorade för $1, jag saknar att gå till video production med irene, jag saknar att göra massa roliga projekt i video production, jag saknar att ha spanska med min efterblivna vän saniya, jag saknar att åka den gula skolbussen hem vid 2:16 varje dag, jag saknar att komma hem och sätta på acn och sen sova hela eftermiddagen, jag saknar när jena kom hem från skolan och berättade massa roliga grejor, jag saknar att sticka till del taco mitt i natten, jag saknar att sitta i the pit och mysa med vänner i mörkret, jag saknar att gå till starbucks med irene, jag saknar att spendera hela kvällar och nätter hemma hos alec, jag saknar att smyga upp för trappan när jag kom hem efter curfew, jag saknar att kolla på football, jag saknar pep rallys, jag saknar football games, jag saknar cheerleaders, jag saknar school spirit, jag saknar skolsporter och klubbar, jag saknar kaos i kafeterian, jag saknar att ha drills för allt möjligt och jag saknar att leva på riktigt. jag saknar mitt amerikanska liv så otroligt mycket.

Postat av: filip jonsson

Publicerad 2013-10-13 21:27:08

Så jävla sant...

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela