PICTURES!

Publicerad 2013-03-16 08:03:23 i I USA,

Before the show started today and people started to come in.
My bestie, Saniya and I. We're cute. We know.
Got my hair done. Weeei, blonde again!
Spain and I, in video prod. We're cute.
Just being cool and fly as I usually am in school.
Out tanning in March. 25 degress or more. HALLELUJAH!
Saniya and I, being extremely cute. Prettiest people at school.

Postat av: Ann Jarl

Publicerad 2013-03-16 10:00:34

Åh damn, just nu behöver du visst ingen hjälp med självförtroendet! Yes, you are cute!!! Men det det har vi ju vetat hela tiden. Inte för att jag har "känt" dig så länge men din mamma säger det... ;)
På fredag kommer vi att sakna Karin på jobb, för då sitter hon o sis på flyget på väg till dig!!!
Ha det underbart!
Förresten, din "tanning-picture" bör bli din nya bakgrundsbild, cool!
Kram o ha det gott, njut av livet!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela