Going swimming!

Publicerad 2012-09-04 00:04:26 i I USA,

Nu ska vi sticka till några familjekompisar och bada och bara ha det trevligt! TTYL! <3

Postat av: K

Publicerad 2012-09-04 07:37:16

Sounds great, hope you had a really good swim:-)

Postat av: Line

Publicerad 2012-09-04 19:25:06

Hej Emms :) Hoppas att allt är bra med dig och att allt med familj och skola snart löser sig! Jag lovar det kommer bli jättebra tillslut!
Saknar både dig och hela familjen här på andra sidan jorden. Känner du att du behöver prata någon dag så tveka inte att höra av dig, jag vet hur det känns och att det ibland, hur bra det än är, kan vara jättejobbigt! Tidsmässigt så ligger jag ungefär som Sverige, 1 timme före bara. Kom ihåg att du är stark och kommer klara det!
Ha det grymt! Puss <3

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela