... OCH SÅ HÄNDE DET!! VÄRDFAMILJ!!!!!!!!

Publicerad 2012-06-12 23:54:22 i Inför USA,

Fan vad sjukt! I söndags sa jag ju att jag skulle få värdfamilj denna veckan och vad hände idag? Jo jag fick min värdfamilj! AAAAAAHHHHH FAN VAD GLAD JAG ÄR! BÄSTA DAGEN EEEEVVVEEEERRR! Ska berätta hela scenariot.

Jag och mamma hade precis satt oss vid tvn för att äta och kolla på fotbollen. Mobilen låg bredvid mig i soffan och så kommer min ringsignal och det enda jag tänkte var: vem fan ringer mig nu när jag ska äta min paj?! Så ser jag att det står EF High School Year på skärmen och jag rusar upp och skriker OMG OMG OMG och springer ut i köket. Hon från EF bara "Hej hur är det? Vi har lite goda nyheter till dig, vi har nämligen hittat en värdfamilj till dig." Då börjar mitt kära damp. Börjar halvt gråta, skratta och hoppa runt, blir skitvarm och halvt dör.

Men iaf, de bor i Las Vegas, Nevada. Familjen består av en mamma, en pappa, tre bröder och en syster! Är ööööööööverlycklig! De har hundar och katter, vet dock inte hur många. Kollade även upp skolan och huset på Google maps. DE HAR POOL OCH TENNISBANA TYP! Herregud. Så jävla glad. Efter att jag hade lagt på telefonen så började jag gråta, skrika och hoppa runt i huset. Sen ringde jag runt till tusen pers!

Nu ska jag, Madde och Hannah fortsätta vår mysiga myskväll. Pussssss!

(det är mitt fina nya hem på bilden btw)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2012-06-12 23:58:57

HAHAHA SÅ KUL I AFFÄREN NÄR ALLA GLODDE PÅ OSS OCH DU BARA AAAAHHH! :D:D <3

Postat av: Filip jonsson

Publicerad 2012-06-13 11:52:17

men fan vilken stört hus!! grattis! bättre än så blir de förmodligen inte, kul! :D

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-07-03 22:27:55

omg, skulle inte säga nej till det där huset :p

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela