NU FAN SKA DET HÄNDA NGT

Publicerad 2012-06-10 22:13:27 i Inför USA,

På fredag börjar sommarlovet, no big deal. På lördag åker jag till Spanien i två veckor, no big deal. Men the really big deal är att jag har bestämt att jag ska få värdfamilj denna veckan. Och det hoppas vi att EF går med på, eller de har egentligen inget val eftersom jag har bestämt det.

Som sagt, får sommarlov på fredag. Denna sommaren kommer förhoppningsvis vara ganska sweet då den kommer innehålla Spanien, vänner, fester, sommarjobb, resa till USA och sen allt som händer där. 43 dagar har jag för mig att det är kvar, 6 veckor!!!!!!! Ah de e sick mannen.

FAN VAD JAG MÅR BRA JUST NU!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela