Madison West

Publicerad 2012-07-26 22:47:54 i I USA, Language & Culture Camp 2012,

Idag fick vi träffa våra klasser för första gången! Jag går på Madison High School och min klass heter Madison West. Nu känns det typ som att allt det roliga kommer börja för nu har man börjar sancka mer med folk från andra länder och så. I början när vi satt i klassrummet var det dock ganska hemskt. Man satt två och två och intervjuade varandra, sen var man tvungen att gå fram och stå framför klassen och berätta om den man hade intervjuat. Och guuuud vad jag hatar att stå framför människor att snacka, klarar verkligen inte av det. Blir bara helt knallröd i ansiktet, svettas och hjärtat bankar så hårt att det borde synas.

Och sen fick vi en uppgift av vår lärare som heter Fendall. VI MÅSTE RINGA VÅR VÄRDFAMILJ IDAG. Kommer troligen vara jättedålig på engelska och bara faila skithårt. Och ikväll är det Welcome Dance typ. Hoppas verkligen inte att det är pardans bara. Eller det blir ändå pinsamt. Vill inte att folk jag inte känner ska se mig dansa liksom. 
 
Vi har också varit i affären här på campus idag. Har köpt en tjocktröja wiho! Kommer en bild på den längre ner. O juste, jag blev utelåst i morse av min room mate från Tyskland. Jag skulle bara gå ut till toaletten och sätta på mig linser (tar typ 1-2min) och sen när jag kom tillbaka var dörren låst och ingen öppnade. Så jag stod i korridoren i typ fem minuter i min sovtröja och bara: jaha. Så jag fick gå till returneerna så fick dom öppna till mig. Och det kändes pinsamt. De har liksom sagt till en att alltid har nycklen med sig.

Nu ska vi snart käka middag. Hörs!




Sån här finns i alla hus. De vill verkligen göra oss tjocka.


Glass till efterrätt. Maskinen finns där vid alla måltider, SICK! 

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela