Burlington + lite mer

Publicerad 2012-07-31 13:35:35 i I USA, Language & Culture Camp 2012, Resor i USA,

Tjatja. Har inte riktigt haft varken ork eller tid för att blogga, så idag gick jag upp tidigare bara för att hinna (klockan är 07.15 am).

I söndags åkte vi till Burlington, VT. Det var egentligen meningen att vi skulle åka till stranden med de sa att det var 80% chans att det skulle regna, men där hade dom verkligen fel. Blev runt 30 grader har jag för mig, och jag hade jeans och jacka på mig. Inte ok. 

Men vi gick mest runt i ett shoppingcenter. Där fanns bl.a Victoria's secret, Hollister, American Eagle och A&F. Och gud vad jag är kär i VS. Köpte massa stuff där och det var så himla billigt! Och American Apparel i USA, så himla mycket billigare, UNDERBART!

Igår var det vanliga lektioner. Som första aktivitet tog jag fitness och sen som andra aktivitet, åkte jag, Violet och Malin till ett shoppingcenter. Men där fanns typ bara två affärer som man ville gå in i, Walmart och Claire's. Walmart var wünderbart. Där fanns allllllllting. Dock inte alls snygga kläder. Men där köpte jag en big size Reese's och ngn Wonka-grej. Och gud vad jag älskar Reese's peanutbutter cups!

Sen var det en hypnotisör här på kvällen. Jag blev tyvärr inte vald som frivillig men det var riktigt kul att se på! Har tyvärr ingen bra video, men gud vad jag är avundsjuk på dom som blev valda!

Idag är det vanliga lektioner. Tjarå!


Burlington.


Vi hittade Justin inne på Macy's!

 
Hehe! Bästa affären ever. Kommer spendera mycket pengar där det närmsta året!


JUSTE! Det var volleybollturnering efter Burlington. Man skulle visa så mycket high school spirit som möjligt så det flesta gick runt i blåa Madison Eagles tröjor (dock inte jag, hehe) och gjorde hejarramsor. Riktigt skoj, men tyvärr förlorade vi.


Stol som sitter ihop med bänken i klassrummen. Inte alls en bra bild för jag skämdes jättemycket...


Åkte i en yellow schoolbus när vi skulle till Walmart igår!!!!!!!


!!!!!


Ja, dom här köpte jag igår på Claire's. Bästa köpet evaaah!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2012-08-02 00:22:17

Snygg du är i dina nya brillor Äms ;) <3

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela