22

Publicerad 2012-07-02 15:38:53 i Inför USA,

22 dagar kvar, imorgon exakt 3 veckor! Så himla konstigt, tiden har gått så himla fort. Men det känns dock inte så verkligt än, men ska få mina flygtider i veckan och då kommer det nog kännas verkligare. Och sen är det nog bara packningen kvar. Riktigt sjukt.

OCH!! Hallå! Jag har snackat med min värdmamma! Bara på mail men ändå! Hon verkar jättetrevlig och jag längtar verkligen tills jag får träffa dem. Har också fått mer information om campet. Finns shoppingcenter 20 minuter ifrån, woopwoop! Det kommer bli så himla roligt!

Nu ska jag ta en powernap, hörs!  

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela