15 timmar!!!!!!!

Publicerad 2012-07-23 13:12:43 i Inför USA,

Asså herregud! Mindre än ett dygn. Myyyycket mindre än ett dygn. Vid 04.16 inatt tar vi tåget mot flygplatsen. Herregud. Känslorna jag har just nu är obeskrivliga. Allt känns bara ganska sjukt. Håller på att tvätta en massa just nu så att jag kan packa färdigt. ASSÅ SÅ SJUKT!! Jag har ju inte känt någonting innan, och sen när jag vaknade i morse så räknade jag hur många timmar det var kvar och då bara kom alla känslorna. Min mage håller typ på att sprängas, har fjärilar i magen gånger tusen. Snart kommer nog mitt nervössnack börja också (säger massa random saker som makes no sense). 

Snart ska jag och mami sticka till ica och köpa mat till flyget och lite andra saker som är till min v-familj. I lördags hade jag avskedsfest/grillning för vännerna och igår hade vi släkten här.

Såklart hamnade bilden på tårtan på fel håll, men ni fattar att det är en amerikansk flagga, right? Annars, luta huvudet till vänster!

TAGGA CAMP!!!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela