Welcome Party!

Publicerad 2012-08-25 18:16:14 i I USA,

Today at 2 I'm going to a welcome party with all the other students that share the same IEC (I think). And I'm really excited! There will be three other Swedish girls, wiho! And we'll probably just eat, talk and swim in the pool the entire day.

I'll probably post some pictures from the party later!

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-08-25 19:53:15

Vad roligt!
Men kom ihåg! Ingen mat i poolen!!! Hehehe :)))

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela