Orginalet

Publicerad 2012-08-03 05:42:08 i I USA, Language & Culture Camp 2012,

Imorse fick vi reda på att vi hade vunnit potterpoints-tävlingen så vi fick åka till den första Ben & Jerry's fabriken här i Vermont! Det var då vår klass som kom etta och sen placerade sig också Violets och Annas klass så dom följde också med. Och herregud vad det luktade glass där, helt crazy. Och allt var så gulligt. Vi fick också en väldigt liten tour av fabriken, men man fick knappt se någonting så det var lite tråkigt. Och sen fick vi smakprov på Cherry Garcia, asäckligt. Men jag köpte en sån vanlig burk efteråt ($4.75 gånger 7 = 33 spänn!!! UNDERBART BILLIGT).

Sen när vi kom hem var det middag och sen skulle vi fotas. Alla på campet stod så att vi bildade ett E och ett F och sen stod det två uppe på taket till ett av dormsen och fotade. Sen var det high school parad ner till Andrews Hall och volleybollfinalen. Minns inte riktigt vem som vann men även om vi inte spelade, var vi den bästa läktaren. MADISON HIGH SCHOOOOOOL!

Efter det var det lite avslutning i gympasalen. Returneerna och lärarna uppträdde lite och det var riktigt roligt!




FENDALL IS MY GIRL FENDALL IS MY GIRL!!!!!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2012-08-11 01:22:16

Haha jag kunde berättat för dig att cherry garcia var äcklig.. Jag KÖPTE den för femtio spänn............ :p

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela