What happened?

Publicerad 2011-12-28 15:26:28 i Inför USA,

Hela dagen har helt plötslig försvunnit. Jag vaknade runt halv 12, gick och åt frukost framför tvn och nu blev klockan helt plötsligt 15.06. Fan vad hemskt det känns när hela dagen är borta. Orkar inte masa upp mig själv ur soffan. Så nu ligger jag här och kollar Harry Potter and the Deathly Hallows part 2, ÄLSKAR DEN!!!

Jag fick ju för mig att jag hade kommit i Las Vegas, men så var tyvärr inte fallet. Det blev en annan svensk tjej som kom till Las Vegas. Jag börjar bli riktigt otålig nu! Jag vill verkligen ha min placering! Herregud! De som ska åka nu i Januari åker om ca en vecka, EN VECKA! Och jag har typ 208 dagar kvar om jag minns rätt. Kan inte ens tänka mig hur stressad jag kommer vara den sista veckan innan jag åker iväg för att hinna säga hejdå, packa, handla presenter osv. Fyfan, men längtar ändå som fan! Så skönt det ska bli att slippa alla här hemma ett tag. Can't wait!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela