Allting klart!

Publicerad 2011-08-21 18:42:51 i Inför USA,

Nu är allt inskickat och färdigt! Stolt över mig själv faktiskt! Men skolan börjar imorgon :( Gick upp vid 13.00 idag typ, hur fan ska jag då klara att gå upp runt 6 imorgon, sen ta bussen ut till Sandby, och sen vara i skolan?! Kommer somna i skolan, helt klart! Men har lagt fram alla skolböcker jag behöver och har fixat ett lås till mitt nya skåp också så jag känner iaf att jag har allt jag behöver för imorgon :)

Nu ska jag, syster, mamma och systers pojkvän käka god middag som ett bra slut på sommarlovet!
Hoppas alla har haft en bra sommar! Puss!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela