Intervjuer

Publicerad 2013-10-20 17:22:23 i Efter USA,

Idag har jag spenderat hela dagen i Malmö och hjälp till på intervjuer med framtida utbytesstudenter. OCH GUD VAD KUL DET VAR! Fast också jobbigt, och man blir ju sjukt avundsjuk. De har hela året framför sig. Åh. Minns när jag hade min intervju och hur nervös men taggad jag var. Waaah, vill åka iväg igen. Men ja, de fick ställa frågor om mitt år och hur jag reagerade i olika situationer, och hur skolan var, och såklart familjen. Alla blir så himla shockade när jag säger att jag hade tre familjer + två emellan jag väntade på ny familj. Men jag tycker definitivt att mitt år var toppen. Jag fick uppleva så himla många olika kulturer och levnadssätt, och även samhällsklasser. Åh vad mitt år var bra. Saknar det så himla mycket.
 

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela