Summary of my HSY so far.

Publicerad 2012-10-31 05:25:42 i I USA,

I'm really bored so I'm gonna put together a little summary of my life so far, both in writing and pictures. Enjoy!
 
July:
- Left Sweden
- Camp (Boston, Burlington, lots of new friends)
 
August:
- Camp (Ben&Jerry factory, baseball game)
- Las Vegas
- Cross Country
- Started high school
 
September:
- New family
- New school
- New friends
 
October:
- Disneyland
- Zion National Park
- Homecoming
- Emma -> BLONDIE
- The XX-concert
- Shopping @ the Strip
 
This post made me kind of emotional. I've done a lot of stuff and I already feel that I've grown a lot. It doesn't feel like I've done this many things, but this reminded me of everything. I'm strong.

Postat av: Pai

Publicerad 2012-10-31 06:06:49

Bra! :)))))
Ja, du är stark!!! Muito stark ;))

Postat av: Ann Jarl

Publicerad 2012-11-13 10:10:01

Snälla du, jösses vad mycket du har hunnit med! När jag var i Rom som au-pair var det jobb o sov, jobb o sov, jobb... Ja du förstår. Hade ledigt söndagar o då stack jag ut innan familjen vaknade... Men vad mycket jag lärde mig! Italienskan nästan flytande (då...) och massor om Italien.
Kan du inte berätta lite om familjen du är hos, eller det har du kanske redan gjort o jag missat det! Sorry i så fall. Hur är the neighborhood?
Kramisar i massor fån ett dimmigt, grått o kallt Skåne. Vill du känna hur vi har det idag kan du öppna kylen duscha dig i ansiktet med en sprayflaska, o sätta fötterna i ishinken! Welcome to Sweden! Må bra gumman, ge aldrig upp! KRAMIS!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela