JAG HAR BÖRJAT!!

Publicerad 2012-07-12 20:45:58 i Inför USA,

OMG! Jag har börjat packa. Började faktiskt igår efter inlägget. Och eftersom min RC sa att hon skulle ta sina elever på en skidresa var skidkläder det första jag packade. Sen packade jag en klänning man kan ha i kyrkan, ett par byxor och en av presenterna till min värdfamilj. Men sen blev det inte så mycket mer. Känner typ redan att jag packar för mycket vilket jag verkligen inte har gjort...

Jag försökte lägga in en bild på mig och min fina väska men blogg.se cpar sig så det går inteee.

Men herregud, 12 dagar. Det är så hiiimla sjukt. Det är svårt att förklara vad jag känner, det är riktigt obeskrivligt. Men det känns ändå så himla långt bort fortfarande. Men om 12 dagar börjar jag mitt utbytesår. Så lång tid jag har väntat. Jag började räkna ner dagarna för exakt 200 dagar sen. Jag började prata om att åka som utbytesstudent när jag gick i sexan, och snart åker jag. Var fan har tiden försvunnit egentligen?

SJUKT!!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela