Camp -> LAS VEGAS

Publicerad 2012-08-03 21:34:27 i I USA, Language & Culture Camp 2012,

Idag tar campet slut. Just nu är klockan 3:20pm och vid 12:15am inatt går min buss mot Boston Logan Airport. Vid 6:00am går mitt plan mot Charlotte, NC och sen därifrån klockan 11:20am till Las Vegas, NV. Är framme i Las Vegas 12:52pm lokal tid (svensk tid kl. 09:50pm). Och för er som inte vet, am är morgon och förmiddag och pm är eftermiddag och kväll.

Vid 11:00pm ska vi vara på Plumley och lämna våra väskor och sen måste jag säga hejdå till alla direkt eftersom jag är i en av de fyra första bussarna. It sucks! Men gud vad jag ser fram emot att äntligen träffa min värdfamilj! Fast värmen kommer vara outhärdlig. Just nu är där 37 grader.

Har nästan packat färdigt. Har bara dator, shampoo, balsam, tvål och mina shorts kvar att packa ner. Börjar bli lite nervössssss. Ikväll är det dans också och sen har the staff någon överraskning till oss! Jag hatar överraskningar.


Vi hade lite graduation i Dole Auditorium och fick såna här fina grejor. Bilden är dock inte fin på mig.


Shieeeeet vad jag såg ut som en brottare här då. Har inte blivit för fet de senaste tio dagarna iaf!


Jag är med på alla bilder, obviously, men de andra är Kate (Australien), Ayaka (Japan), Emma S (Danmark), Malene (Norge) och Nicoline (Norge).

Tack EF för det bästa tio dagarna i mitt liv so far!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela