busybusybusy

Publicerad 2014-01-22 20:21:08 i Efter USA,

Mycket på gång med EF nu. Hade intervju med en kille igår och imorgon blir det en till och sen på tisdag är det ett infomöte här i Lund som jag ska vara med på. Och jag har inte fått poäng för de senaste fyra intervjuerna jag har gjort så efter allt är färdigt nästa vecka får jag många poäng. Tror jag ska satsa på en två veckors språkresa. 8000 poäng behöver jag då, kommer ha ca 2000 efter nästa vecka. Jobbajobbajobba. Hoppas bara verkligen på att jag får vara med som ambassadör på förberedelselägret som är uppe i Stockholm i Maj. Det hade varit asball!

Nästa Fredag fyller jag 18. Bangbangshicaboomboomyeah.

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela