åhh love it

Publicerad 2013-11-26 11:17:33 i Efter USA,

Älskar verkligen att vara med på intervjuer och få snacka om mitt år. Mina vänner är ganska trötta på att jag snackar om mitt år så det är skönt när folk faktiskt vill veta grejor och frågar om mitt år. Nästa intervju blir den 2:a december, så nästa måndag. Ska bli skitkul! Och intervjuledaren här i Skåne är riktigt skön.

Skolan rullar på som vanligt. Är riktigt segt med alla inlämningar, prov och redovisningar som är på gång. Hade det inte bara kunnat vara som i USA där man får C bara man gör alla läxor?

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela