Bloggpaus

Publicerad 2012-09-27 04:53:37 i I USA,

Tror jag ska ta en bloggpaus. Känns inte som att jag har så mycket inspiration längre. Händer inte så mycket speciellt längre, inte som är speciellt för mig iaf. Vill ni att jag ska skriva, så säg vad jag ska skriva om för jag har ingen aning om vad jag ska skriva längre. Men allt är bra här iaf!

Haajdo.

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-09-27 16:49:47

Men tard, hela grejen är väl att skriva vad du gör? Inspiration schminspiration, skriv hur du mår. Puss

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela