Pictures from the weekend

Publicerad 2012-10-08 06:32:41 i I USA, Resor i USA,

UTAH!
Michael from Schweiz! I lived with him for a week while I was waiting for this family that I live with now.
Some of the exchange students.
Stopped at some kind of place on our way home today to pet the animals and buy souvenirs.
Nevada looks so boring! Just desert!

Postat av: K

Publicerad 2012-10-08 08:08:00

Wonderful pictures, what a landscape:-)

Postat av: Ann Jarl

Publicerad 2012-10-08 09:33:44

Superfina bilder! O din engelska är fantastisk! Jösses, så ung o vilket språk! Emma, vet att hemlängtan kan vara lite tung ibland, har själv varit många år i utlandet, men det ÄR VÄRT DET! Gråt en skvätt, skypa med mamma o kompisar, men tänk på vilken erfarenhet du får. Vissa saker måste man lära sig av livet, det finns inte i böcker...
Jag var själv i Grey Canyon o åkte båt för en del år sedan, fantastiskt! Känner igen mig i typen landskap på vissa av dina bilder. Var kul o skönt! På natten satt vi bak på båten o grillade, spelande lite Pavarotti o gapade till den!!! De lugna kanotisterna som kom förbi fick sig ett gott skratt... Jag hoppas o tror att du kommer att trivas riktigt bra, it will be worth the while...
Kramar Ann

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela