herrrrrrrrrregud

Publicerad 2012-10-19 06:50:26 i I USA,

shit. har sprungit fram och tillbaka, skrikit, gråtit, haft panik och bara haft det allmänt jobbigt de senaste 2 timmarna eller ngt sånt. varför? uppdaterade min dator, omstartade den, och helt plötsligt reste jag i tiden och var tillbaka på 90-talet typ. min dator förvandlades till en windows 97 typ. hemskt med andra ord. kunde inte göra ett skit. så panikade i telefon med först violet och sen mamma. sen fick jag hjälp från olika håll, bl.a annat mats (där fick du din shoutout) och nu är den tillbaka som den brukar vara igen. puuh!
 
imorgon efter skolan tror jag att jag ska vara lite med janette (en tjej som jag hade algebra 2 med innan). hon är så himla snäll, trevlig och rolig. och allt börjar kännas bättre igen förresten. sen efter det ska jag och yvonne gå på marissas teaterföreställning på skolan. sen tror jag vi skulle hem till min vmormor&morfar och käka men jag minns inte riktigt. jag som ville gå på bio imorgon med janette :( får bli ngn annan gång.
 
nu ska jag duscha lite snabbt och sen sova, godnatt!

Postat av: K

Publicerad 2012-10-19 09:37:45

Sounds good:-) time to go back writing in English again...

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela