Avresemöte

Publicerad 2012-05-20 09:57:19 i Inför USA,

Mötet var trevligt men översegt. Fick sitta på en hård trästol i fyra timmar. Men det var skoj med massa andra utbytesstudenter där och även en värdmamma och en IEC (områdesrepresentant) direktimporterade från norra Kalifornien.

Vi fick även en EF-väska med massa papper i och ett sim-kort till mobilen jag ska ha där borta. Väskan är asful (lägger in en bild på den) och man måste typ använda den som handbaggage när man reser.

64 dagar kvar! Nästnästa vecka åker vi till Stockholm för lite maratonspringande och visumfixande. Puss!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela