Jävla fjortisar

Publicerad 2012-03-13 21:29:09 i Inför USA,

Åhhhhh! Är så jävla trött på alla små fjortisar på skolan som lägger in en bild på sig själva på fb (10% ansikte, 90% bröst) och taggar alla sina vänner bara för att få massa jävla gillningar. Och dessutom, TIGHTS ÄR INTE BYXOR, fatta det för helvete. Det är inte snyggt att gå runt med blöjröv och ha ett linne som slutar vid naveln. Verkligen inte snyggt. Inse faktum. Åh. Fyfan. Så. Jävla. Störd. Man. Blir. På. Dem.

Tagga USA om 132 dagar! Fan vad snabbt tiden går. Längtar så jävla mycket, finns inte ooooord.

Nationellt prov i fysik imorrn, jadå! Sen ska jag på hälsoundersökning i skolan och kolla vikt och längd. Kan väl bara säga att det var bra att jag tränade idag. Sista lektionen imorrn är elevens val och vi mååååååååååste få färdigt manuset.

Nu ska jag duscha och sen kolla bb. Poss!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela