Visum

Publicerad 2012-06-07 21:48:47 i Inför USA,

Idag efter en kort dag i skolan gick jag till posten och hämtade mitt visum. Och fyfan, vi kunde verkligen inte ha tagit en fulare bild. Det är nog den värsta bilden på mig någonsin, tänker inte ens visa mitt visum pga fotot.

Men nu känns allting så himla verkligt. Nu är allt klart förutom värdfamilj. Alla tror att jag är nervös för värdfamiljen men faktiskt inte. Har väntat så länge nu så jag kan vänta ett tag till! 46 dagar kvar!!!!! Och nästa vecka åker jag till Spanien i två veckor!!!!! Livet lekoooor!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela