Nästa: Burlington

Publicerad 2012-07-29 15:11:04 i I USA, Language & Culture Camp 2012,

Om ca en timme går bussarna till Burlington. Där blir det nog att gå i lite affärer och chiiilla. Får se om jag köper ngt för om jag köper ngt betyder det att jag måste lämna någonting här eftersom jag redan påvägen hit var 0,4kg ifrån övervikt. Och både igår och idag har vi fått göra våra egna lunchpåsar. De har ett långbord i mitten av kafeterian med massa att välja mellan, bl.a kakor, chipspåsar, oreo's, bars, mackor och massa olika läsksorter. Och eftersom allting är gratis (gratis är gott) så tar jag jättemycket som jag sen kan ha här i mitt rum. Sen igår har jag ett paket oreo's, en Root Beer, en Diet Coke och tre vattenflaskor, chiiill liv.





Mitt hår är kaos från igår men jaja. Och Sandra, de engelska orden bara kommer, men för din skull ska jag försöka att bara skriva på svenska. Men. Sen kallade du mig för Victoria Silvstedt så vi får se vad som händer med min svenska.


Denna bilden är ägnad till dig Sandra.

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela