Flygtiderna har kommit!

Publicerad 2012-07-06 19:43:17 i Inför USA,

Tjo!

Var ute hela dagen med Madde och när jag kommer hem ligger ett fett kuvert från EF i hallen. Och det var mina flygtider!! Vi ska träffa en EF-representant på flygplatsen 05.30 tror jag det var så det blir upp jävligt tidigt för att hinna ta tåget till flygplatsen också. Sen flyger jag först till Reykjavik på Island kl. 07.50 och landar på Island tre timmar senare ungefär. Och sen därifrån till Boston kl. 10.30 och landar fem och en halvtimme senare. Guuuud vad skönt att det inte är några jättelånga flighter. Klockan i Boston kommer vara 12.05 när jag kommer fram så det kommer dock bli en jättelång dag men jag är riktigt taggad! Dock ingen flygplansmat vilket är ett fett minus.

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-07-15 23:59:02

ööööj, vi åker ju ej samma flyg dit :s

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela