FET FET FET

Publicerad 2012-07-25 23:06:00 i I USA, Language & Culture Camp 2012,

Har redan nu insett att jag kommer bli tjock. Både maten i kafeterian och i affärer är fettomat. Men så får det väl va. Innan idag var vi nere i centrala Northfield och det var så himla amerikanskt, helt sjuuukt. Amerikanska flaggor på varannan lyktstolpe, stora hus, stora bilar och inga trottoarer. Alla amerikaner i bilar kollade på oss jättemycket när vi gick i vägkanten.

Nu tror jag att australienarna och nya zeeländarna kom. Men min room mate har inte kommit än! Börjar bli lite sådär halvensamt. Och juste, i centrum köpte jag en AriZona Green Tea with ginseng and honey och Reese's peanut butter cups. Så himla gott. Det är också därför jag kommer bli tjock, allt är ju så himla gott. Och min Green Tea är gigantisk. Den tar verkligen aldrig slut.

Norwich University är ett universitet för militärer, så det går runt folk klädda i militäruniformer överallt. Ibland går de runt i trupp eller vad det heter och skriker jättehögt. De börjar skrika vid sju-tiden på morgonen och sen skriker de sig igenom hela dagen. Och vissa är jättesmå verkligen, ser ut som att de är yngre än mig. Men de är jätteläskiga.







Creds till Nanna för bilden när vi står vid skylten!

Nu ska vi snart käka middag, hörs!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela