Amerikanskt!

Publicerad 2012-07-28 00:49:32 i I USA, Language & Culture Camp 2012,

Igår var det ju dansen. Det var jätteroligt men det blev så himla varmt. Man orkade knappt dansa för att det var så varmt, men det var sjukt roligt!

Idag har det varit lektioner och har än sålänge haft en aktivitet (den andra börjar vid sju). Jag och Nanna valde Fitness som första aktivitet så vi var i gymmet. Nu till andra aktiviteten ska vi spela volleyboll med Anna också. Älskar att det finns så mycket att välja mellan.

Imorgon ska vi till Boston hela dagen! Och de som är på Bryant-campet ska också dit så hoppas att man får träffa några av dom också. Ser riktigt mycket fram emot det.

Och typ nyss, såg vi att det stod 3 gula skolbussar på parkeringen och alla verkligen freak out. Alla springer och fotar dom (även jag, hehe).


Violet, Nanna, Anna och jag igår på dansen.


OMG!! Mads, denna bilden är endast till dig.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2012-07-29 21:21:01

OMG denna fina bussen :') haha :*

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela