EFs onlinemöte

Publicerad 2012-01-18 19:26:22 i Inför USA,

Sjukt intressant är det enda som kan beskriva hela mötet. Det kom många roliga frågor och frågor som man bara " wtf hur kom dom ens att tänka på det?" Jag hade ju typ bara två, tre frågor men jag fick reda på att mina papper just nu är i USA och jag kan få en värdfamilj nästan när som helst så det är nice. Jag fick ett preliminärt avresedatum, 23-24 juli, men det hade jag typ fått reda på innan. Sen frågade vi också hur man gör med bankkort och sånt och allt är mer klart i mitt huvud nu.

Och så störd man blir på människor som ställer en fråga om precis samma sak som de nyss har berättat om. Jag och mamma hade väldigt roligt åt allas frågor, tackande och kommentarer.

Jag är sååååå redo att åka iväg nu asså! Can't wait!!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela