chill liv

Publicerad 2012-08-07 08:49:02 i I USA,

Tjeeena! Idag vaknade vi vid typ 11, 12 ngnting. Vid tre stack jag, Ariana och Amelie (deras gamla utbytesstudent från Tyskland som är här och hälsar på) till Meadows mall som ligger här i närheten. Gick direkt till djuraffären och kollade på alla söta hundvalpar. Och det är sjuuuukt så gulliga dom är! Vill ha en! Och den billigaste kostade $99.99 och jag hade typ $85 och Ariana hade $40 men man behövde ha ngn över 18 med sig så det blev ingen hundvalp idag.

Men en tröja blev det iaf! Från Forever 21, en av de bästa affärerna jag någonsin varit inne i. Och på Meadows mall fanns även Hollister, Victoria's secret m.m. Sen käkade vi pretzels. Ariana och Amelie tog med typ socker och kanel på (är det ens pretzels då?) och jag en vanlig med salt.

Sen när vi kom hem käkade vi middag och sen stack vi på fotbollsträning. Alla ville att jag skulle vara med och träna, men eftersom jag inte vill dö i värmen eller av skam, så satt jag och Amelie bredvid planen och snackade. Och asså herregud! Värmen är olidlig. Just nu (klockan är 23.33) är det 36 grader! SJUKT! Och så säger dom att det blir kallt om nån månad, jag: typ hur kallt? Dem: Typ 25-30 grader. Skojar dom? 30 grader är varmt. 40-45 grader är dödligt.


Jag, Violet och JB (if u know what I mean) sista dagen på campet :(


Real Madrid vs. Santos Laguna, igår kväll.


Idag på fotbollsträningen. KOLLA BERGEN I BAKGRUNDEN! SÅ COOOOOLT!


Bild vi tog sista dagen på campet. Jag sitter i F:ett i blå tröja i det översta strecket, näst längst ut.

Puss på er, saknar er <3

Postat av: Madeleine

Publicerad 2012-08-11 01:14:02

I know what you mean... ;) "MITT SKAL" juuuu:p

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela