Stipendiumansökan: ivägskickade

Publicerad 2011-10-20 20:56:57 i Inför USA,

Igår skickade jag och min mamma typ 20st brev med stipendieansökningar till olika fonder och stiftelser runt om i Sverige. Nu får vi bara hoppas att vi får några pengar.

Jag ska försöka få iväg ett brev till en på http://www.utbytesstudent.se så att min blogg syns där. Men får se om jag orkar skicka iväg det idag, måååste verkligen plugga till engelskaprovet imorgon .. :(

Har börjat snacka med jättemånga på FB som också ska åka och det är verkligen jätteroligt!
Ha det!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela