Almost done

Publicerad 2011-10-15 15:23:30 i Inför USA,

Har fått Certificate of Health påskrivet av pappa nu. Men ... DET GÅR INTE OCH SKICKA DET F*CKING MAILET TILL EF MED DET! Blir galen. Det kommer sånt jävla mail "Delivery fail" eller något sånt där. Och jag har försökt nu typ 5ggr per dag. AAAAAAH! Blir lika sur varje gång det inte går. Åhh, men för övrigt är allting bra :D Har börjat snacka med många andra som också ska åka på Facebook. Alla verkar jättetrevliga! Men typ alla är tyskar? Varför? Och typ bara jag som är skåning :p

Ska försöka skicka iväg det igen ... Om det är ngn som läser så kommentera gärna!

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-10-20 21:10:50

Hoppas du får ett skitbra år i USA! Jag ska nog åka året efter!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-10-20 21:11:52

Tack för att du kommenterar! Var rädd att ingen läste :/ Vad kul!

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-16 21:01:53

Jag läser!!!!!!11!!1!!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela