FÄRDIG!

Publicerad 2011-06-18 01:07:18 i Inför USA,

Äntligen är alla papper inskickade (förrutom Health Certificate som inte behöver va inne än)! Letter of Recommendation har inte blivit avprickad på My EF-sidan men troligen kommer den väl bli det snart.



Och så himla skönt det är med sommarlov! Jag vaknar vid ca 11-12, går upp och käkar en rejäl frukost medan jag tittar på The Hills/The City. Sen bara chill hemma och ut med kompisar på kvällen! Det är riktigt konstigt att tänka att jag har klarat av att gå upp halv sju på morgonen och sen klarat av en hel dag i skolan. Men jag antar väl att man vänjer sig.



Nu sitter jag och min syster Sandra i soffan hemma hos pappa med varsin dator och käkar flingor. Jag ska bara fixa photoshop sen fixar Sandra en design/header till mig!

Goooood natt!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela