Camp

Publicerad 2011-07-07 14:02:26 i Inför USA,

Innan hade jag tänkt att inte åka på campet innan jag åker till värdfamiljen för att det kostade för mycket. Men eftersom jag har den bästa mamman som finns, så vill hon att jag åker på campet! Jag sa till henne att jag verkligen inte behövde åka dit pga pengar, men mamma vill att jag får det så bra som möljigt så hon betalar det! Älskar henne mest! Annars har det inte hänt så mycket på USA-fronten.


Idag ska jag packa inför flytten den 16 juli. Jag älskar att flytta med det är så himla svårt att packa. Fyfan!

Ha det bra! Puss!

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela