jul och avslutning

Publicerad 2011-12-20 14:33:58 i Inför USA,

Imorgon är det äntligen julavslutning och på lördag julafton. Jag har INGEN som helst julkänsla och det är ganska segt. Var är snön och kylan Gud?

Och nästa år vid denna tiden sitter jag i USA någonstans med en säkert helt underbar värdfamilj! Gud vad taggad jag är! Men det är konstigt att alla mina vänner ska börja gymnasiet tillsammans och att jag sen måste gå med de som är ett år yngre, det är det enda jag tycker är negativt med att åka iväg. Men jag kommer samtidigt ha den bästa upplevelsen någonsin med mig resten av livet.

Ha en bra jul alla!

Postat av: Oliwer

Publicerad 2011-12-23 18:52:13

ring när du kan träffas

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela