Snart så.

Publicerad 2011-08-19 00:20:59 i Inför USA,

EF ringde för någon dag sedan och sa att jag bara behövde skicka in en kopia på mitt pass och fylla ut lite mer på några svar i min ansökan och sen skickas min ansökan till USA. Shit. Nu går det fort asså. Har nyss fixat färdigt det sista och skickat in den på nytt. Oh shit. Börjar typ redan bli nervös. Tänk om jag får värsta psykfamiljen som gör massa udda grejer. Är väldigt nervös för det. Helst skulle jag väl vilja komma hos en familj med barn i samma ålder som mig som går på samma skola som jag. Då känns det ändå som att man har någon man kan umgås med i skolan. Tänk typ första dagen i skolan så går man runt helt mobbad och måste sitta helt själv i matsalen. Oh fy.

Nä, nu är klockan typ 00.20, måste sova. Skolan börjar på måndag :( Vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer bli att gå upp klockan sex när man nu har blivit van vid att vara uppe halva natten och sen sova bort halva dagen. Och dessutom nu när min klass har splittrats inför det sista året :( Det kommer bli ett rent helvete.
Godnatt :)

Kommentera något gulligt, tack!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Liljegren Goncalves

TJARRÅÅ! Jag är Emma, 19 år, från fina Lund! Är f.d utbytesstudent som spenderade mitt år i Las Vegas, NV, USA. Kolla bakåt i arkivet om ni vill se hur jag hade det. Har ni frågor? Maila till [email protected]!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela